[Plug] [BEST Patras] Συμμετοχή στην διημερίδα μας :)

Maria Ntalla maria.ntalla at gmail.com
Mon Apr 13 21:04:09 EEST 2009

Καλησπέρα,

κοίταξα τις παρουσιάσεις, και νομίζω ότι καλύπτουν σε μεγάλο βαθμό αυτό που
θέλουμε να παρουσιάσουμε... Με ένα φρεκαρισματάκι θα είναι όντως μια χαρά.
:)

Έχουμε κάνει επίσης ένα πρώτο σχέδιο για το πρόγραμμα:

*1η μέρα*

έναρξη: ~ 10 am
- χαιρετισμοί κλπ
- UPnet & υπηρεσίες που παρέχονται από το Πανεπιστήμιο Πατρών στους φοιτητές
(τύπου eclass, wireless network, δωρεάν πρόσβαση σε papers..)
- παρουσίαση Office
- blogging, networking, facebook
- παρουσίαση OS
- graphics & animation
- Apple SDK trainshop
- JOOMLA trainshop

(παρεμβάλλονται φυσικά ένα coffee break και ένα γεύμα, ή 2 coffee breaks -
ανάλογα με τα οικονομικά μας :) )

*2η μέρα*

Το πρωί θα γίνουν σύντομες παρουσιάσεις πάνω στη συνεργασία, teamwork, time
management κλπ

Εκείνοι που θα συμμετάσχουν στο υπόλοιπο (BEC) χωρίζονται σε κατηγορίες. Για
την ώρα έχουμε τις εξής 2:
- Apple SDK
- JOOMLA

Σε κάθε κατηγορία διαγωνίζονται 3 - 4 ομάδες, των 3 συμμετεχόντων η καθεμία
(τα νούμερα δεν είναι τελικά ακόμα, αλλά κάπου εκεί θα κινηθούν...)
Στο τέλος της ημέρας, θα βραβευτεί το καλύτερο αποτέλεσμα σε κάθε κατηγορία.

Αυτά στα πολύ γενικά... είδα και το email σχετικά με συμμετοχή στην
πολιτιστική εβδομάδα του Πανεπιστημίου, και μου φάνηκε πολύ καλή ιδέα :)
Δεν ξέρω βέβαια τι διαδικασία υπάρχει σχετικά με την συμμετοχή εκεί...
Πάντως αν θέλετε, μπορούμε να κάνουμε κάτι αντίστοιχο σαν τρίτη κατηγορία
στο BEC... ώστε να γίνει κάτι πιο χειροπιαστό από μια παρουσίαση... Και σε
αυτήν την περίπτωση μπορεί η παρουσίαση της πρώτης ημέρας να γίνει επίσης
workshop (με αντίστοιχη διάρκεια ;) ), όπως αυτά για το SDK και το JOOMLA.
Αν υπάρχει κάτι που θα μπορούσαμε να κάνουμε προς αυτήν την κατεύθυνση, και
υπάρχει διάθεση, φυσικά το συζητάμε :)

Τέλος, τι θα λέγατε να τα πούμε από κοντά κάποια στιγμή; Απλά για να
βγάλουμε την τελική μορφή της παρουσίασης.. Εγώ από εδώ και πέρα θα έχω
συνεχώς internet (τις τελευταίες ημέρες είχα ένα ζητηματάκι...) επομένως από
την επόμενη ή μεθεπόμενη εβδομάδα είμαι στη διάθεσή σας.

Καλό βράδυ, περιμένω ιδέες και σχόλια :)
...και καλό Πάσχα...! :D

Μαρία

--
Maria Ntalla
Board of European Students of Technology
email: maria.ntalla at best.eu.org
msn: mariantalla at hotmail.com
skype: maria.ntalla