[Plug] Joomla Workshops

Vasileios Georgitzikis georgitzik at ceid.upatras.gr
Fri Mar 27 17:40:44 EET 2009

On Mar 27, 2009, at 5:27 PM, Vasileios Georgitzikis wrote:

> Αυτό το Σάββατο (28/3) στις 16.00, εάν όλα πάνε καλά, θα
> πραγματοποιηθούν workshops πάνω σε Joomla.
>
> Μετά την παρουσίαση του Joomla την Τετάρτη έπεσε η ιδέα να κάνουμε
> και ενα workshop πάνω σε αυτό το θέμα, μιας που είναι φρέσκια η
> παρουσίαση και είναι κάτι που μαθαίνεται περισσότερο με την χρήση,
> και δεν χρειάζεται συγκεκριμένες προϋπάρχουσες γνώσεις.
>
> Γιαυτό το λόγο θα πάμε σήμερα (γύρω στις 8.30, εξαρτάται απο τον
> Ventrix που θα φέρει τα κλειδιά) στον ΑΣΤΟ για να δούμε τον χώρο,
> εάν υπάρχει internet, πόσα άτομα χωράμε, και τί δουλειά θέλει ο
> χώρος για να γίνει υποφερτός.

> [...]

Ξέχασα να δώσω μερικές επιπλέον πληροφορίες για το ίδιο το workshop.

Το θέμα είναι η δημιουργία website μη την χρήση Joomla. Εάν υπάρχει
internet θα δωθούν απο ένα account και μια βάση δεδομένων στον καθένα
και ο καθένας απο τους συμμετέχοντες θα εγκαταστήσει το Joomla στην
δική του βάση δεδομένων, και στη συνέχεια θα συνεχίσουμε με την
δημιουργία ενός ολοκληρωμένου site με το ίδιο το Joomla. Σε περίπτωση
που δεν υπάρχει internet θα γίνει τοπική εγκατάσταση του joomla.

Στόχος του workshop είναι να μάθουμε να δημιουργούμε ενα site απο το
μηδέν χρησιμοποιόντας το Joomla, συμπεριλαμβανομένου της εγκατάστασης
plugins, templates, κλπ και είναι μια πολύ καλή ευκαιρία για να
αρχίσετε την ενασχόληση σας με την δημιουργία websites γενικότερα, ενώ
μπορούν και οι χρήστες άλλων CMS (βλέπε Drupal) να δούν τις διαφορές
τους σε σχέση με το Joomla. Με λίγα λόγια θα καλυφθούν πρακτικά όλα
όσα ειπώθηκαν στην παρουσίαση και στο live demo.

Οι προϋποθέσεις για την παρακολούθηση είναι μηδαμινές (γνώση του πώς
να χρησιμοποιούμε εναν υπολογιστή, που φαντάζομαι έχει κάποιος που
είναι μέλος αυτής της λίστας), και το μόνο που θα χρειαστείτε είναι το
laptop σας (και φορτιστή) καθώς ο καθένας θα χρησιμοποιεί τον δικό του
υπολογιστή. Φυσικά γνώσεις σε HTML/PHP/Javascript δεν έβλαψαν ποτέ
κανέναν :)

Όπως προείπα, όποιος ενδιαφέρεται να παρακολουθήσει το workshop
παρακαλώ να στείλει ένα email πρώτα για να ξέρουμε οτι υπάρχουν θέσεις
(μακάρι να μαζευτούν αρκετοί ωστε να γεμίσει ο χώρος).

Βασίλης Γεωργιτζίκης