[Plug] Νέο (;) πρόγραμμα συναντήσεων

ithilgore advent.cloud.strife at gmail.com
Wed Feb 25 17:22:54 EET 2009

Kostis P. Ventrix wrote:

> Η αλήθεια είναι οτι πλέον έχω πολλές περισσότερες τεχνικές λεπτομέρειες να
> σας παρουσιάσω και μπορούμε να δείξουμε πολύ περισσότερο κώδικα...
>
> Ανα πάσα στιγμή είμαι διαθέσιμος. Για να ξαναμαζευόμαστε!

Προτείνω να μαζευτούμε την Τετάρτη (4 Μαρτίου) που έρχεται, στις 19:00.
Αφού υπάρχει  έτοιμη παρουσίαση, ας γίνει αυτή και στο τέλος της
συνάντησης να γίνει piggyback συζήτηση προγράμματος για τις επερχόμενες.

PS: τα slides της παρουσίασης του Secure C Programming πότε θα ανέβουν?

--
ithilgore
http://sock-raw.org