[Plug] openwrt_kamikaze+wrt54gl

Dimitris Kottas kottasdimitris at gmail.com
Thu Feb 19 00:06:25 EET 2009

Λοπόν, θέλω να βάλω το openvpn στο router ώστε να έχω πρόσβαση στο openvpn
του πανεπιστημίου από το router.
Όταν δεν μοίραζα το internet σπίτι από το router , το openvpn λειτουργούσε
μια χαρά. Τώρα αν πάω να το τρέξω από το pc τρώει φρίκη και ουσιαστικά δεν
έχω internet.
1]Aν έχει κάποιος κάποια ιδέα γιατί με τον router ενδιάμεσα συμπεριφέρεται
έτσι;Δεν μπορώ δηλαδή εγώ να έχω IP πανεπιστημίου και ο συγκάτοικος μου την
IP της otenet(τραβάμε ιντερνετ από το ίδιο router)
2]Αν γίνεται να το βάλω στο wrt54gl ώστε να κάνει αυτό login στο
πανεπιστήμιο.
 Το μηχανηματάκι είναι το Linksys WRT54GL, Linux 2.6.22

με OpenWrt Kamikaze - With X-Wrt Extensions 7.09

Πρώτη φορά στέλνω στην plug, αν είμαι ασαφής συγγνώμη.
Ευχαριστώ
--
"Σε μια κομμουνιστική κοινωνία δεν θα υπάρχουν ζωγράφοι, αλλά το πολύ
άνθρωποι που ανάμεσα στις άλλες δραστηριότητές τους θα έχουν και τη