[Plug] Debian Lenny (2.6.26-1-686) - System Beep Bug (?) - Gnome

Dimitris Dalianis dalian at ceid.upatras.gr
Wed Feb 11 09:33:27 EET 2009

ithilgore wrote:

> Το echo -e "\a" με το τρέξιμο των αρχείων λογικά δεν πρέπει να διαφέρει.
> Αν το πρόβλημα συνεχίζει και με το kde, τότε υποθέτω πώς φταίει κάτι με
> τον Χ? Αλήθεια *τι* έκανες upgrade ακριβώς?

οχι δεν διαφερει.
το συστημα ανταποκρινεται ως εξης. Σε tty (η/και single mode) το echo -e
"\a" και τα 2 αρχεια παραγουν ενα beep (λογικο).
την ιδια στιγμη που σε tty ακουγεται το beep και δεν υπαρχει κανενα
προβλημα,αν συνδεθω στο gnome/kde ανοιξω κονσολα και τρεξω κατι απο τα 3
(echo -e "\a" , 2 αρχεια) τo gnome/kde επανεκκινει.Αν πχ απενεργοποιησω
απο το Edit => Current Profile => Terminal Bell τοτε και οι 3 λυσεις
τρεχουν, ΔΕΝ ακουγεται beep, ΔΕΝ εχω επανεκκίνηση.

Αυτη τη στιγμη για να καταφερω να κανω δουλεια,
1.εχω απενεργοποιηση το Terminal Bell (δες πιο πανω),
2.τρεχω softbeep gdm σε tty για να ξεκινησει και να μην κανει το
ευλογημενο beep και πεσει ξανα σε endless loop επανεκκινησεων, και
3.εχω προσπαθησει να βρω και να απενεργοποιησω τα προγραμματα που
εστελναν system beep (πχ το Ιcedove μου εστελνε system beep σε καθε νεο
mail)

Εγιναν μπολικα πραγματα upgrade. Επισυναπτω το term.log Το προβλημα
ξεκιναει με το upgrade στην γραμμη "Log started: 2009-02-09  00:47:22"
και μετα.
Επισης παρατηρησα οτι με το ιδιο upgrade εσπασε ο samba και το flash (τα
νευρα μου, μεσα στην εξεταστικη!)

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ !