[Plug] repositories debian

Michael Iatrou m.iatrou at freemail.gr
Mon Dec 15 12:32:01 EET 2008

When the date was Monday 15 December 2008, Kostis P. Ventrix wrote:

> Όταν το apt* update παίρνει 3 λεπτά, με δεδομένη την σταθερότητα στους
> servers του Debian, και την ύπαρξη εργαλείων όπως το netselect-apt (
> http://ventrix24.blogspot.com/2008/10/find-fastest-repository.html), όχι,
> δεν είναι προφανές. ;)

Πρόκειται για έκφραση αντικομφορμισμού και νοσταλγικό παλιμπεδισμό σε στυλ
``θέλω το look and feel του 56k modem μου πίσω''.

Πάντως, ενημερωτικά, το netselect ήταν αναξιόπιστο στις δοκιμές μου και ως
εκ τούτου πιστεύω πως υπάρχει χώρος για πειραματισμό με διάφορα mirrors
μέχρι να βρεις σε ένα σεβαστό time window ποιό είναι περισσότερο σταθερό.

--
 Μιχάλης Ιατρού (stkm)