[Plug] Secure C Programming - Τετάρτη , 11/12/2008

Giorgos Keramidas keramida at ceid.upatras.gr
Thu Dec 4 07:55:38 EET 2008

On Thu, 4 Dec 2008 05:51:19 +0200, Michael Iatrou <m.iatrou at freemail.gr> wrote:
> Γεια χαρά,
>
> Αυτό το email έχει χαρακτήρα RFC.
>
> Η ιδέα είναι τη Τετάρτη, 11/12/2008 να πραγματοποιηθεί μια, εκτός
> προγράμματος και εξ' αναβολής, παρουσίαση με θέμα:
>
> 	``Secure C Programming (in Linux environment)''

Πάρα πολύ καλή ιδέα ακούγεται!

Θέλω εδώ και βδομάδες να έρθω σε μια από τις συναντήσεις, αλλά δεν
καταφέρνω να είμαι σε «ανθρώπινη» κατάσταση για πάνω από 2-3 ώρες
συνεχόμενα και έχω χάσει μερικές καλές (όπως την χτεσινή).  Ελπίζω
_αυτή_ την παρουσίαση, που την περιμένουμε εδώ κι αρκετό καιρό οι
PLUG-ίτες, να μπορέσω να την παρακολουθήσω άνετα :-D