[Plug] Ubuntu 8.10 Official CDs και περιοδικό Ubuntistas

Konstantinos Togias ktogias at math.upatras.gr
Tue Dec 2 22:20:47 EET 2008

Γειά σε όλους,

Έχω παραλάβει 20 cd από την αποστολή της canonical για την ελληνική
κοινότητα ubuntu (σε τυπωμένη γυαλιστερή χάρτινη θήκη), ενώ με την
πολύτιμη βοήθεια ενός φίλου τον οποίο ευχαριστώ θερμά, βρίσκονται στα
χέρια μου 10 τυπωμένα και όμορφα δεμένα τεύχη του 1ου τεύχους του
περιοδικού της ελληνικής κοινότητας ubuntu Ubuntistas. Στην αυριανή
συνάντηση (και μέχρι να εξαντληθούν) θα τα έχω μαζί μου να τα δώσουμε
σε όποιον ενδιαφέρεται (οι νεότεροι και πιο άπειροι στον χώρο του
ελεύθερου λογισμικού πιστεύω δικαιούνται προτεραιότητας).

--
Konstantinos Togias
Dipl.-Math., M.Sc.