[Plug] Περιοδικό Ubuntistas

Christos Bacharakis cmpahar at gmail.com
Tue Dec 2 01:18:29 EET 2008

2008/12/2 Dimitris Tsiaousidis <dimtsiaousidis at gmail.com>

> Καλησπέρα σε όλα τα μέλη του plug,
>
> είμαι μέλος του SerLUG και συντάκτης του περιοδικού Ubuntistas.
>
> Eπειδή δεν μπόρεσα να βρω κάποια πηγή πληροφοριών του lug σας
>
> θα ήθελα να με ενημερώσετε για τα events και τις ενέργειες σας ως lug ώστε
> αν γίνεται να τις συμπεριλάβω
>
> στο περιοδικό.
>
> Το <<αν γίνεται>> το λέω γιατί θα γράψω μία στήλη και δεν είναι σίγουρο αν
> χωρέσουν τα  events όλων των lugs σε αυτό το τεύχος.
> Σε περίπτωση που δεν χωρέσει θα μπουν στο επόμενο τεύχος
>
> Ευχαριστώ

Αγαπητέ Δημήτρη, μπορείς να βρεις κάποιες πληροφορίες για τα events στο
ακόλουθο link:
http://groups.google.com/group/patras-lug/?pli=1

Παρόλα αυτά είμαι σίγουρος ότι και κάποιος από τη λίστα είναι πρόθυμος να
σου κάνει ένα μικρό review γύρω από τις δραστηριότητες του LUG.

Ένα άλλο μέλος του SerLUG. :-)

--
Christos Bacharakis
cmpahar at fedoraproject.org