[Plug] sorry guys but..

ithilgore advent.cloud.strife at gmail.com
Mon Dec 1 16:58:45 EET 2008

Kostis P. Ventrix wrote:

> εγώ πάλι λέω να δώσουμε ΚΑΙ επιπλέον χρόνο στον φώτη (να παρουσιάσει
> αυτά που ήθελα εγώ, χε χε)...

Αν κρίνω από την τελευταία παρουσίαση που είχε γίνει για security
πέρυσι, έπρεπε να μου στείλει ο Δημήτρης(Γλέζος) SIGTERM για να
συνειδητοποιήσω ότι είχαν ήδη περάσει 2 ώρες συνεχόμενες και αγαγκαστικά
έπρεπε να το λήξουμε. Βλέπετε δεν είχα βάλει TASK_UNINTERRUPTIBLE...

Εγώ δεν θα έχω πρόβλημα πάντως αλλά κάποιοι θέλουν να μαζευτούν και στα
σπίτια τους κάποια Χ ώρα. Τα slides όμως θα αφορούν τα 2 parts που
ανέφερα στο πρόγραμμα (firewalls && sockets). Οτιδήποτε επιπλέον μπορεί
να αναλυθεί προφορικά on-the-fly.

--
ithilgore
sock-raw.homeunix.org