[Plug] Αυριανή συνάντηση και Fedora 10 Released!

Michael Iatrou m.iatrou at freemail.gr
Wed Nov 26 04:23:54 EET 2008

When the date was Wednesday 26 November 2008, Dimitris Glezos wrote:

> Πολύ άδικη παρατήρηση, IMHO. Εκτός από το συγκεκριμένο θέμα, υπάρχει
> κάποιο άλλο παράδειγμα δυσλειτουργίας που έχεις παρατηρήσει; Αν όχι,
> τότε μια διατύπωση του τύπου "υπάρχουν και σπάνιες περιπτώσεις που δε
> λειτουργεί αυτό" θα ήταν πιο ακριβής. :-/

Η παρατήρηση είναι απόλυτα ακριβής: «κρίσεις» τέτοιου είδους δεν συμβαίνουν
κάθε μέρα· είναι εκείνες τις σπάνιες φορές που εμφανίζονται που οφείλει
κανείς να τις εκμεταλλευτεί για να διαπιστώσει αν τα πράγματα είναι τόσο
ξεκάθαρα όσο θέλουμε να πιστεύουμε. Και αντικειμενικά δεν ήταν.

Από όλες λοιπόν τις καραμέλες που τρώμε, είτε γιατί έτσι μας αρέσει είτε
γιατί έτσι αισθανόμαστε, αυτές που έχουν αποδειχθεί πικρές καλύτερα να μη
τις πιπιλίζουμε μέχρι *έμπρακτα* να κερδίσουν την εμπιστοσύνη μας. Όπως
ακριβώς έμπρακτα την έχασαν. Διαφορετικά απλά εθελοτυφλούμε.

--
 Michael Iatrou (dekq)