[Plug] Ίδρυση Ελληνικής Εταιρείας Ελεύθερου Λογισμικού /Λογισμικού Ανοικτού Κώδικα

Dimitris Glezos dimitris at glezos.com
Mon Nov 24 12:26:01 EET 2008

2008/11/24 Michael Iatrou <m.iatrou at freemail.gr>:

> [...]
>
> Να αποφύγω τα κυνικά σχόλια; Άντε, καλά...
>
> Ας ελπίσουμε ότι αυτή η κίνηση θα είναι εποικοδομητική και για το Open
> Source και τον κόσμο που κοπιάζει γι αυτό, όχι μόνο για
> καιροσκόπους «θιασώτες».

Οι ερωτήσεις που πρέπει να γίνουν, πριν πάρουμε κάποια θέση κατά της
προσπάθειας (η φάρα μας δυστυχώς έχει αυτήν τη συνήθεια καχυποψίας και
αλληλο-κατηγοριών), είναι φυσικά τι σκοπό εξυπηρετεί (που δεν
εξυπηρετούν υπάρχοντες φορείς) και πώς διασφαλίζει ότι η δουλειά (και
τα οφέλη) θα γίνονται σωστά. Πώς δηλαδή η ελπίδα του Μιχάλη θα γίνει
πράξη.

Προσωπικά νομίζω είναι ένα βήμα μπροστά. Κάθε τι που γίνεται είναι
καλό. Αν αυτή η εταιρία μπορεί να βοηθήσει να έχουμε κάθε χρόνο
συνέδρια ΕΛΛΑΚ, περισσότερα χρήματα γενικώς διαθέσιμα για το ΕΛΛΑΚ
στην Ελλάδα, κλπ, τότε καλό είναι. Αλλά οκ, τείνω να είμαι λίγο
πραγματιστής, συγκρίνοντας όχι με το ιδανικό αλλά με τις υπόλοιπες
επιλογές που υπάρχουν.

Πάντως, ένα FAQ που να απαντάει όλες αυτές τις ερωτήσεις θα ήταν
σίγουρα μια καλή εισήγηση προς την ομάδα.

-δ

--
Dimitris Glezos
Jabber ID: glezos at jabber.org, GPG: 0xA5A04C3B

"He who gives up functionality for ease of use
loses both and deserves neither." (Anonymous)