[Plug] apt-get vs. aptitude

Michael Iatrou m.iatrou at freemail.gr
Fri Nov 21 00:46:12 EET 2008

When the date was Thursday 20 November 2008, Kostis P. Ventrix wrote:

> Θα έλεγα οτι είναι μια αρκετά δύσκολη εποχή για το Debian, πέραν της
> διαμάχης apt-aptitude μιας και τα release critical bugs είναι μάλλον
> αρκετά: 1335
> http://bugs.debian.org/release-critical/

Devil is in the details: το πιο σημαντικό στατιστικό είναι το:

	Number concerning the current stable release: 737

Κοινώς, πάνω από τα μισά δεν είναι καινούρια, απλά έχουν ξεμείνει.

Όσο για το τι είναι critical, πάρε για παράδειγμα αυτό το bug:

	http://bugs.debian.org/cgi-bin/bugreport.cgi?archive=no&bug=506323

To bug report είναι παντελώς άθλιο, το οποίο σημαίνει ότι ακόμη κι αν
υπάρχει bug (κάτι για το οποίο πάντα αμφιβάλλω όταν βλέπω τέτοια bug
reports) δεν μπορείς να έχεις και πολλές ελπίδες ότι θα διορθωθεί, αν δεν
βρεθεί κάποιος άλλος να δώσει λίγο περισσότερο feedback, να κάνει κάτι
παραπάνω.

Το συγκεκριμένο είδος bug report, δεν μπορείς να του επιτρέψεις να επιβάλλει
την εικόνα ενός release, όπως ακριβώς δεν μπορείς και απλά να το αγνοήσεις.

--
 Michael Iatrou (sjdy)