[Plug] How to give a presentation

Michael Iatrou m.iatrou at freemail.gr
Tue Nov 18 17:26:45 EET 2008

When the date was Monday 17 November 2008, ithilgore wrote:

> Ένα αξιόλογο video, που ξεσκάλισα από τα bookmarks, για αποτελεσματικούς
> τρόπους παρουσίασης ενός τεχνικού θέματος. Νομίζω ότι άπτεται των
> ενδιαφέροντων των περισσότερων από εδώ πέρα, μιας και σχεδόν όλοι έχουμε
> βρεθεί ή θα βρεθούμε στην παραπάνω θέση. Ο παρουσιαστής δεν είναι άλλος
> από τον Strom Carlson (http://en.wikipedia.org/wiki/Strom_Carlson),
> γνωστού στους κύκλους του phreaking (http://www.stromcarlson.com).
>
> Link: http://www.youtube.com/watch?v=_wb2b69JNU8

Αν και η παρουσίαση έχει ενδιαφέρον και παρέχει ουσιαστική πληροφορία, ως
παρουσίαση δεν λέει και πολλά· δύσκολο να βρεις καλή παρουσίαση για το πως
να κάνεις μια καλή παρουσίαση.

Και βέβαια, all time classic reference είναι ο «δεκάλογος» του David
Patterson "How to Give a Bad Talk".

--
 Μιχάλης Ιατρού (dlsf)