[Plug] Συνάντηση 12/11

Michael Iatrou m.iatrou at freemail.gr
Wed Nov 12 02:19:05 EET 2008

When the date was Monday 10 November 2008, Michael Iatrou wrote:

> Γεια χαρά,
>
> Αναρωτιέμαι αν θα γίνει συνάντηση αυτή τη Τετάρτη. Είχε προταθεί (από τον
> Δημήτρη Γ. αν δεν απατώμαι) αντί για «επίσημη» συνάντηση να γίνει κάτι
> σαν free tech talk over dinner.
>
> Εναλλακτικά, είχα προτείνει να κάνω τη παρουσίαση "Secure C Programming"
> (αυτή θα μας πέσει «βαριά» αν γίνει σε συνδυασμό με βραδινό).
>
> Τέλος, να υπενθυμίσω ότι παίζουν δύο μηχανάκια (το ένα είναι στημένο
> μάλιστα) να μεταφέρουμε από το σπίτι μου. Μπορούμε να το κανονίσουμε για
> τη Τρίτη ή τη Τετάρτη.

Τελικά η συνάντηση έγινε σήμερα: στήθηκε το προβολικό (με συγκινητική
αυτοθυσία και περισσή επιδεξιότητα ο Βασίλειος και ο Κωνσταντίνος κάνανε
ακροβατικά στη σκάλα), μεταφέραμε τα PC από το σπίτι μου (kudos for
ventrix, themhs, ithilgore), και ένα dual boot σύστημα (Ubuntu 8.10,
Windows XP SP3) είναι διαθέσιμο προς χρήση στην ανακαινισμένη αίθουσα.

Επειδή πόνεσαν τα σαγόνια μας από το γέλιο και τη μάσα που ακολούθησε
στο «Σινιάλο», αύριο δεν έχει παρουσίαση.

Με γεια μας!

--
 Μιχάλης Ιατρού (zwis)