[Plug] gcc-i686+debian

Markos Chandras markos.chandras at gmail.com
Sun Nov 9 22:58:34 EET 2008

<markos.chandras at gmail.com> wrote:

> Τότε μπορείς να κάνεις compile τα πακέτα με default CFLAGS κάτι σαν:
>
>     CFLAGS='-O2 -pipe -march=686'
>
> Γενικά δεν έχει τόσο πολύ σημασία το host αλλά το target instruction
> set.

Γιώργο, το θεμα ειναι οτι εξης. Οτι το gentoo μηχανακι μεσω του distcc στελνει
στο debian ενα μερος του προγραμματος να το χτισει. Το gentoo ομως του
λεει "Θα το χτισεις με τον i686 ". Ετσι σπαει το compile με error οτι δεν
υπαρχει i686-linux-gnu bla bla bla compiler στο debian. Και ρωτάω. Αν κανω
ενα απλο symlink τον i486->i686 ωστε το debian να νομιζει οτι εχει i686 ενω
στην πραγματικότητα θα τα περνάει στον i486 θα εχω τεζα σπασμένα εκτελέσιμα;

--
Markos Chandras