[Plug] Κινητοποίηση για την Dte!

Dimitris Glezos dimitris at glezos.com
Fri Nov 7 01:09:32 EET 2008

2008/11/7 kostis Ventrix <ventrix at gmail.com>:
> Ο Δημήτρης πρότεινε να κάνουμε μαζική εξόρμηση σαν PLUG στην Dte το Σάββατο.
> Συγκεκριμένα να μαζευτούμε το πρωί και να γυρίσουμε το βραδάκι.

Η ιδέα είναι να φύγουμε 8πμ, να είμαστε εκεί 10:30πμ, να βγούμε το
βραδάκι για μάσα/ποτάκι με τους υπόλοιπους στην Αθήνα, και είτε να
φύγουμε από 'κει στις 10μμ είτε την επόμενη το μεσημέρι.

Αν δεν μαζευτούν άτομα, θα ανέβω με τρενάκι και θα επιστρέψω με τον
Κώστα την Κυριακή μεσημέρι.

-δ

--
Dimitris Glezos
Jabber ID: glezos at jabber.org, GPG: 0xA5A04C3B

"He who gives up functionality for ease of use
loses both and deserves neither." (Anonymous)