[Plug] Ζητείται η παρουσίαση "Multimedia in linux"

ithilgore advent.cloud.strife at gmail.com
Fri Nov 7 00:08:10 EET 2008

Μερικές (καλοπροαίρετες) παρατηρήσεις:

1) Μην βάζετε ως ονόματα των αρχείων πράγματα τύπου: presentation,
slides, untitled1 etc. Δίνετε ονόματα που περιγράφουν ως ένα βαθμό το
περιεχόμενο του αρχείου.

2) Τα odp καλό θα ήταν να μετατρέπονται σε pdf καθώς προκύπτουν διάφορα
θέματα ασυμβατότητας όπως έγινε για παράδειγμα με το παρόν αρχείο το
οποίο απαιτούσε έκδοση OpenOffice μεγαλύτερη από αυτή που είχα (αν και
γίνεται view πρακτικά και έτσι).

3) Επίσης να προστίθενται πάντα links για τα αρχεία παρουσιάσεων, αν
φυσικά υπάρχουν, στο πρόγραμμα του wiki δίπλα από το όνομα της παρουσίασης.