[Plug] Ζητείται η παρουσίαση "Multimedia in linux"

Konstantinos Togias ktogias at math.upatras.gr
Thu Nov 6 23:26:23 EET 2008

Θα ήθελα την παρουσίαση για video editting apps που έγινε προχθές στη
συνάντηση. Σπάω το κεφάλι μου να θυμηθώ τα ονόματα των εφαρμογών, αλλά
μάλλον έχω ξεκουτιάνει... Αυτός που την παρουσίασε (ούτε το όνομα δεν
θυμάμαι, μην το πάρει προσωπικά, γενικά δεν τα πάω καλά με ονόματα,
αλλά μέχρι το καλοκαίρι που θα πάει θα σας μάθω... ) ας την ανεβάσει
κάπου ή ας την στείλει εδώ να τη βάλουμε στη σελίδα του group.

--
Konstantinos Togias
Dipl.-Math., M.Sc.