[Plug] Ubuntu 8.10 "Intrepid Ibex" release party

Hiken flamefist at gmail.com
Tue Nov 4 14:25:36 EET 2008

ναι το ξερω, απλα μερικοι που ξεκινουν τωρα θα ενοχληθουν απο το γεγονος οτι
μερικες εφαρμογες πρεπει να ξεκινησουν απο κονσολα με sudo για να δουλεψουν
(πχ το firestarter που δεν εχει επιλογη unlock για να δουλεψεις σαν su,
πρεπει να την κλεισεις και να την ξαναξεκινησεις απο κονσολα). anyway.
οσον αφορα αυτο που συζητατε, ειναι σιγουρο οτι το ubuntu σαν διανομη εχει
απο πισω της χρημα, και διαφημιζεται και θα διαφημιζεται πολυ. get used to
that.

2008/11/3 kostis Ventrix <ventrix at gmail.com>

> Κανόνισα να είμαι και εγώ DTE ολόκληρο το σαββατοκύριακο...
>
> Όταν με το καλό γίνει το lenny stable, ετοιμαστείτε για Debian release
> party και είμαι σίγουρος οτι θα έχει επιτυχία γιατί το επόμενο θα είναι σε 2
> χρόνια!!!

"While we are postponing, life speeds by." - Seneca