[Plug] Ubuntu 8.10 "Intrepid Ibex" release party

Giorgos Keramidas keramida at ceid.upatras.gr
Mon Nov 3 17:58:38 EET 2008

On Mon, 3 Nov 2008 11:09:58 +0200, Markos Chandras <markos.chandras at gmail.com> wrote:

> 1 email? Μπορω να σου μετρησω επι τοπου οτι μου εχουν ερθει περι τα 30
> email σχετικα με ubuntu 8.10 απο planets+hellug lists.

Προφανώς είσαι γραμμένος σε, ή απλά παρακολουθείς, πολλά «κανάλια
πληροφόρησης» για το Linux.  Αυτό είναι καλό, γιατί δείχνει ότι σε
ενδιαφέρουν πολλά από αυτά.  Δεν είναι ανάγκη να γκρινιάζουμε όμως
επειδή «υπάρχει ενημέρωση για το Linux».

Ορισμένοι από εμάς θυμούνται τις εποχές που έπρεπε να παρακαλέσουμε τον
Παπασωτηρίου της Πάτρας για να μας φέρει _μετρημένα_ τεύχη από το Linux
Journal.  Τα οποία μετά έπρεπε να βρούμε κόσμο να τα αγοράσει, για να μη
σταματήσει ο Παπασωτηρίου να το φέρνει επειδή δεν έχει πέραση.  Τότε δεν
υπήρχε ενημέρωση για Linux, δεν ήξερε σχεδόν κανείς τι είναι, τι κάνει,
που να το βρει, κλπ.

Αυτό έχει αλλάξει δραματικά τα τελευταία χρόνια στην Ελλάδα.  Τώρα
μπορείς να βρεις περιοδικά στα stands, περιοδικά στα περίπτερα, υπάρχει
Σύλλογος, γίνονται τουλάχιστον 10 διαφορετικές συναντήσεις κάθε χρόνο,
βγαίνουν ανακοινώσεις σε web sites, σε blogs, σε λίστες, βλέπουμε κόσμο
που δεν είναι οι τυπικοί «μεταξύ μας» hackers να ρωτάνε για το Linux ή,
ακόμα καλύτερα, να το έχουν στήσει και να το χρησιμοποιούν!

Εγώ προσωπικά *χαίρομαι* που γίνεται τόσο ντόρος :)

Είναι πραγματικά εντυπωσιακό το πόσο έχει αλλάξει η κατάσταση με τον
«απλό, καθημερινό κόσμο» και το Linux τα τελευταία 10 χρόνια!

> Και το suse/fedora παιζουν out of the box ( οσο εχω δει δηλαδη ) αλλα
> δεν κανουν τοση φασαρια. Anyway , πολυ κακο για το τιποτα. Απο οτι
> φαινεται είμαι ο μονος που αγανακτησε να παταει delete στο inbox σε
> οτι ελεγε Ubuntu 8.10 ( ίσως και ο Elias να εκανε το ιδιο :P )

Τώρα αν υπάρχει κάποιος καλός τρόπος να μην είναι «μονόπαντη» όλη αυτή η
ενημέρωση, και θέλεις να κάνουμε αντίστοιχο PR campaign για το Fedora,
το SuSE, το Debian ή να οργανώνουμε, ας πούμε, release party και κάθε
φορά που βγαίνει OpenBSD και FreeBSD, εγώ ψήνομαι :P