[Plug] Ubuntu 8.10 "Intrepid Ibex" release party

Markos Chandras markos.chandras at gmail.com
Mon Nov 3 11:09:58 EET 2008

On Monday 03 November 2008 11:04:10 Michael Iatrou wrote:

> [...]
> ερωτήσεις σε λίστες, fora κλπ και να λύνουν τα προβλήματα τους. Η δεύτερη
> είναι, μια φορά στο τόσο, να μπορούν να έχουν διαζώσης επαφή, σε ένα
> ευχάριστο, εν είδη γιορτής κλίμα, με ανθρώπους που «απολαμβάνουν» τα ίδια
> γούστα (ναι, και τα λειτουργικά συστήματα, στο τέλος της ημέρας «γούστο»
> είναι).
>
> Είναι προφανές ότι από τη στιγμή που γίνονται προσπάθειες να καλυφθούν αυτά
> τα δύο σκέλη, και δεδομένου ότι δεν υπάρχει ένα καθολικό μέσο ενημέρωσης,
> μια φορά στο εξάμηνο θα πρέπει να «ανεχθούμε», σε κάθε λίστα, ένα email που
1 email? Μπορω να σου μετρησω επι τοπου οτι μου εχουν ερθει περι τα 30 email
σχετικα με ubuntu 8.10 απο planets+hellug lists. Και το suse/fedora παιζουν
out of the box ( οσο εχω δει δηλαδη ) αλλα δεν κανουν τοση φασαρια. Anyway ,
πολυ κακο για το τιποτα. Απο οτι φαινεται είμαι ο μονος που αγανακτησε να
παταει delete στο inbox σε οτι ελεγε Ubuntu 8.10 ( ίσως και ο Elias να εκανε
το ιδιο :P )

--
Markos Chandras