[Plug] Ubuntu 8.10 "Intrepid Ibex" release party

Markos Chandras markos.chandras at gmail.com
Mon Nov 3 01:23:41 EET 2008

On Monday 03 November 2008 01:17:28 Konstantinos Togias wrote:

> Μα το event υποστηρίχθηκε και από το PatrasLUG (μια και έγινε στην
> Πάτρα, και μέσα στο PatrasLUG άρχισε αρχικά να οργανώνεται) και από το
> ubuntu-gr το οποίο στήριξε και οργάνωσε παρόμοια events και σε άλλες
> πόλεις. Συνεπώς είναι κάτι που ενδιαφέρει τον PatrasLUG. (δεν θα
> έπρεπε; Πιστεύεις ότι θα ήταν καλύτερα να ήταν απών ή να μην γινόταν
> τίποτα στην Πάτρα;;). Αυτά όσον αφορά τη συνάντηση. Όσο αφορά την
> ανακοίνωση, ήταν μια ανακοίνωση. Δεν ακολούθησε κάτι. Την έστειλα
> ενημερωτικά σε 3-4 λίστες σχετικές με ελεύθερο λογισμικό καθώς και
> [...]

Κωστα εγω δεν μιλησα για την συγκεκριμενη ανακοινωση αλλα για τα δεκάδες
blog/forum/list posts που εγιναν αυτες τις μερες προς πασα κατευθυνση. Το
θεωρησα υπερβολικό. Επουδενη δεν σχολιασα αποκλειστικα την ειδηση για τον
τοπικο εορτασμο του 8.10 . Μιλησα γενικα για τον καταιγισμό άπειρων μυνηματων
( 9/10 mail που μου ερχονταν απο τις διαφορες λιστες αφορουσαν το 8.10 ) στα
inbox μας :)
Μην τα μπλεκεις ,και σορρυ αν δεν το ξεκαθαρισα και γω .

--
Markos Chandras