[Plug] Hardware για PLUG

Paris parisz at freemail.gr
Fri Oct 31 13:46:46 EET 2008

Αν και σαν default εχω Ubuntu (γιατί τις περισσότερες φορές θέλω κάτι
που απλά να δουλέυει και να μην το κάνω εγώ να δουλεύει, όχι το ανάποδο)
αντί για Gentoo (που αν και 2 χρόνια πριν ο Μάρκος προσπάθησε να με
βοηθήσει, αλλά 2 24ωρά με τα ανεμιστηράκια δίπλα απ' το κεφάλι μου δεν
άντεξα...) εγώ ψηφίζω Arch (outsider λίγο :P)

Anyway, έχω και γω ένα PC στα 466Μhz, νομίζω 256 RAM αλλά την τελευταία
φορά που το άνοιξα (μάλλον λόγω υγρασίας) κάτι κάηκε...Δεν έχω κοιτάξει
ακόμη τι...Μπορώ να το φέρω βέβαια στο lab μιας και υπάρχουν parts που
πολύ πιθανόν να χρησιμεύουν και σε άλλα αντιστοιχα παλιά PC.A, και
υπάρχει και ένας 20GB δίσκος (νομίζω....)