[Plug] Hardware για PLUG

Michael Iatrou m.iatrou at freemail.gr
Fri Oct 31 07:16:09 EET 2008

Στη συνάντηση της περασμένης Τετάρτης χρησιμοποιήσαμε ένα από τα PC που είχε
ο ΑΣΤΟ, το οποίο έτρεχε Windows XP. Θα ήταν ωραίο, στον ίδιο χώρο, να
υπάρχει τουλάχιστον ένα μηχάνημα που να τρέχει GNU/Linux. Έχω την εντύπωση
ότι το hardware που έχουμε στη διάθεση μας στο lab είναι λειτουργικό
τμηματικά (ένας επεξεργαστής στο ένα PC, μια μνήμη στο άλλο, FSB over the
airwaves...)

Θα ήταν ωραίο να έχουμε ένα brand-new μηχανάκι, που να τρέχει compiz fusion
και ό,τι πιο ψαρωτικό υπάρχει σε demo και να το χρησιμοποιούμε, μεταξύ των
άλλων, σαν «κράχτη» για τα καινούρια μέλη που εμφανίζονται στις
συναντήσεις.

Επειδή όμως αυτό προϋποθέτει αρκετά χρήματα και χρόνο, σε πρώτη φάση, έχω τη
παρακάτω πρόταση:

Έχω δύο PC τα οποία είμαι διατεθειμένος να αποχωριστώ:

(1) Intel Celeron @433MHz, 384MB RAM, 40GB HD, NIC (RTL8139)
(2) AMD Athlon XP 2000+, 1024MB RAM, 80GB HD, NIC (RTL8139)

Και τα δύο δεν έχουν τίποτα καμένο[0] και είναι πλήρως λειτουργικά. Το (1)
μπορεί άνετα να πέσει πάνω στο ADSL routerάκι και να κάνει διάφορα και το
(2) να στηθεί σαν desktop και να είναι διαθέσιμο στη «βασική» αίθουσα του
ΑΣΤΟ (εκεί που έγινε η συνάντηση της Τετάρτης και υπάρχουν κι άλλα PC).

Αν από τον ΑΣΤΟ έχουμε το OK (Τέτα, Δημήτρη, Χρήστο, κάποιος άλλος που
μιλάει μαζί τους;) και πιστεύετε ότι όντως μπορούμε να τα εκμεταλλευτούμε,
μπορώ να τα παραχωρήσω και αυτή τη Τετάρτη.

Μάλιστα, για να μη χρονοτριβούμε, μπορώ να τα στήσω ώστε αμέσως μόλις
βρεθούν στο χώρο να είναι χρησιμοποιήσιμα. Τι λέτε να τους περάσω;

[0] Κάθε άλλο, έχουν μερικά ιδιαίτερα ενδιαφέροντα κομμάτια, όπως κάρτες
ήχου live! και Audigy 2, τον DXR3 MPEG2 decoder της Creative, CD-RW της
Plextor, DVD-RW Toshiba και LG κλπ

--
 Μιχάλης Ιατρού