[Plug] Wiki/πρόγραμμα συναντήσεων

Paris parisz at freemail.gr
Thu Oct 30 10:50:20 EET 2008

Καλημέρα!

Εγώ πάντως έχω αναλάβει το Multimedia In Linux της επόμενης εβδομάδας.

Δυστυχώς έχασα τις 2 τελευταίες παρουσίασεις, 1 λόγο εργαστηρίου που
κράτησε μεχρι αργάααα και την 2η λόγω πλήρους απουσίας απ' την Πάτρα.

Η 2η όμως είχε και κάπως επικοδομητικό χαρακτήρα.Ήμουν Χανιά και μέσα σ'
όλα μίλησα με μερικά παιδιά από το τοπικό LUG.Όχι μόνο γνωρίζουν την
ύπαρξη μας αλλά άκουσα πάρα πολύ καλά λόγια για το όλο concept των
εβδομαδιαίων παρουσιάσεων (προσπαθούν στο μέλλον να το καθιερώσουν)!Εκεί
κυρίως δραστηριοποιούνται μέσω install fest σε διάφορες γενικότερες
εκδηλώσεις πολιτικού/πολιτιστικού χαρακτήρα και απ' ότι μαθαίνω πάει
αρκετά καλά.Επίσης έχει πέσει σαν ιδέα να ξεκινήσουν (από το 0) ένα open
source strategy game, το οποίο φιλοδοξία τους είναι να γίνει αρκετά
ανταγωνιστικό.Προς το παρών (και μάλλον μέχρι τα Χριστούγεννα) θα
προσπαθήσουν να μαζέψουν κόσμο (με <10 άτομα δεν θα ξεκινήσουν) και να
βρουν ιδέες για το όλο θέμα του παιχνιδιού.

Αυτά...Ελπίζω το distro war να μην είχε απώλειες... :)

Τα λέμε την επόμενη εβδομάδα!