[Plug] Ubuntu 8.10 "Intrepid Ibex" release party

Konstantinos Togias ktogias at math.upatras.gr
Thu Oct 23 13:16:35 EEST 2008

2008/10/23 Hiken <flamefist at gmail.com>:
> count me in κατά 99%, και η ιδέα για τα cd πολύ καλή.

[...]

Ωραία βλέπω υπάρχει ενδιαφέρον. Από όσους απάντησαν μέχρι τώρα 2
φαίνεται να μπορούν για την άλλη Κυριακή 2 Νοεμβρίου , και 1 δεν
μπορεί. Να το κλείσουμε για Κυριακή 2 Νοε; (Αν υπάρχει πρόταση για
άλλη ημερομηνία το συζητάμε).

Επίσης που να μαζευτούμε; Προτείνετε κάποια καφετέρια κατά προτίμηση
με ελεύθερο wifi. Από κέντρο δεν ξέρω που θα μπορούσαμε να πάμε. Αν
ήταν για Ριο θα πρότεινα το magnifico που έχει και free wifi, αλλά
φαντάζομαι αρκετοί δεν θα μπορούν να έρθουν. Περιμένω λοιπόν από
κάποιον που ξέρει από τις καφετέριες του κέντρου να προτείνει μέρος.

Όσον αφορά τα cds πόσα περίπου να ζητήσω; Καμοιά 100στή είναι καλά ή
θέλουμε περισσότερα (δεν ξέρω πόσα θα μπορέσουν να μας διαθέσουν
τελικά, αλλά θέλω ένα νούμερο για να αρχίσω τη συζήτηση).

--
Konstantinos Togias
Dipl.-Math., M.Sc.