[Plug] Ρετουσάρισμα ΑΣΤΟ για hackfest

Dimitris Glezos dimitris at glezos.com
Sat Oct 11 01:42:06 EEST 2008

Στις 10 Οκτώβριος 2008 1:46 μμ, ο χρήστης Themistoklis Savvidis
<themhs at gmail.com> έγραψε:
> Μιας και δεν ξέρουμε πόσα άτομα θα έρθουν στο hackfest του σ/κ (και
> συνεπώς αν θα μπορεί ο Δημήτρης να μας βολέψει όλους) σκεφτήκαμε πως
> είναι μια καλή ευκαιρία να διαμορφώσουμε αναλόγως τον ΑΣΤΟ ώστε να
> φιλοξενήσει το αυριανό event και ενδεχομένως κάποια μελλοντικά
> hackfest.
>
> Κατά τις 4 λοιπόν, όποιος μπορεί και θέλει να βοηθήσει στο
> ρετουσάρισμα, ας περάσει μια βόλτα απο κεί. Επειδή ενδέχεται
> (ενδέχεται λέω) να τεθούν θέματα δικτύων, αν μπορεί ας έλθει και
> κάποιος που να το κατέχει το αντικείμενο.

Σήμερα λοιπόν βρεθήκαμε Θέμης, Βασίλης, Δημήτρης, Πάνος κι εγώ (έχω
την εντύπωση ότι ξεχνάω κάποιον) και δουλέψαμε λίγο για το δωμάτιο του
Patras LUG. Καθαρίσαμε, συγυρίσαμε και ξανα-συνδέσαμε το δίκτυο.

Το δωμάτιο είναι πιθανώς αρκετά έτοιμο να φιλοξενήσει το αυριανό
event. Στο χώρο αυτόν μπορούν να δουλέψουν ίσως έως και 12 άτομα.

Μελλοντικά TODO δωματίου: Εκκαθάριση (read: πέταμα) υπολογιστών που
υπάρχουν εκεί, αγορά μοκέτας, κρέμασμα (αγορά;) σε αφίσες, αλλαγή στις
λάμπες (αύριο), φιξάρισμα switch και donation από κάποιον ενός
wireless για να είμαστε και ασύρματοι. Εθελοντές;

-δ

--
Dimitris Glezos
Jabber ID: glezos at jabber.org, GPG: 0xA5A04C3B

"He who gives up functionality for ease of use
loses both and deserves neither." (Anonymous)