[Plug] "Locating stateless firewalls" paper & port-knocking lkm

Michael Iatrou m.iatrou at freemail.gr
Mon Oct 6 23:51:19 EEST 2008

When the date was Monday 06 October 2008, ithilgore wrote:

> Καταρχήν thanks για όλες τις απαντήσεις. Το feedback θεωρώ πώς αντανακλά
> αυτό που στοχεύει η συγγραφή τέτοιων άρθρων - τη διάδοση της γνώσης.
>
> Η αλήθεια είναι πώς θέλω να διατηρήσω το old good style που εδραίωσε το
> phrack.

ithilgore for President!

> Παρ'όλα αυτά, θα επιχειρήσω την επόμενη φορά, αν υπάρχει αρκετός χρόνος,
> να το γράψω
> και στις 2 μορφές: plain ASCII + ένα από τα προαναφερθέντα formats.

Προτείνω να το γράψεις αρχικά σε LaTeX. Θα κάνει τη ζωή σου πιο εύκολη:

LaTeX -> DVI -> Postscript -> TXT και σε αυτό το σημείο θα χρειάζεται μόνο
ένα μικρό ρετουσάρισμα για να αποκτήσει το πολυαγαπημένο phrack look.

> Το επόμενο άρθρο σκοπεύω να έχει περιεχόμενο που συνοψίζεται από τον
> τίτλο "Analyzing the Nmap source code", οπότε αναμένεται να απαιτήσει
> αρκετή δουλειά.

Μπα, η δουλειά είναι το εύκολο κομμάτι. Το δύσκολο θα είναι να βρεις τα
χρήματα για το στοκ των ναρκωτικών που θα χρειαστείς. Επίσης θέλει λίγη
υπομονή, αφού θα πρέπει να περιμένεις μέχρι να λήξουν...

--
 Michael Iatrou