[Plug] "Locating stateless firewalls" paper & port-knocking lkm

ithilgore advent.cloud.strife at gmail.com
Mon Oct 6 21:47:20 EEST 2008

Michael Iatrou wrote:

> You are missing the point: το ASCII είναι l337, ειδικά με το συγκεκριμένο
> layout.
>
> Οι πραγματικοί άντρες διαβάζουν τα άρθρα με xxd(1).
>
> :P

Καταρχήν thanks για όλες τις απαντήσεις. Το feedback θεωρώ πώς αντανακλά
αυτό που στοχεύει η συγγραφή τέτοιων άρθρων - τη διάδοση της γνώσης.

Η αλήθεια είναι πώς θέλω να διατηρήσω το old good style που εδραίωσε το
phrack.
Παρ'όλα αυτά, θα επιχειρήσω την επόμενη φορά, αν υπάρχει αρκετός χρόνος,
να το γράψω
και στις 2 μορφές: plain ASCII + ένα από τα προαναφερθέντα formats.
Το επόμενο άρθρο σκοπεύω να έχει περιεχόμενο που συνοψίζεται από τον τίτλο
"Analyzing the Nmap source code", οπότε αναμένεται να απαιτήσει αρκετή
δουλειά.

Όσο για το blog part, θα έλεγα πώς περισσότερο προτιμώ την ιδέα του
personal site ως concept.
Το αρνητικό με το τρέχον set up του site (dynamic dns + redirecting)
είναι πώς το google δίνει
handicap στο indexing και επιπλέον δεν υπάρχει η δυνατότητα για ένα πιο
καλό ανεξάρτητο name, δηλαδή
χωρίς να είναι subdomain κάποιου υπάρχοντος (homeunix.org στην
προκειμένη περίπτωση).

Το "κακό" με μένα είναι ότι θέλω να έχω τον πλήρη control των boxes που
τρέχουν δικά μου services,
οπότε μια external hosting λύση, χωρίς root shell, μου ακούγεται άσχημα.
Και απ'ότι γνωρίζω
root shell δεν αγοράζεις αν δεν δώσεις και συ ετησίως $$ που γεμίζουν
ένα turtle shell σε όγκο.
Αν btw κάποιος γνωρίζει καλές λύσεις web hosting, feel free to inform me.

-- ithilgore