[Plug] "Locating stateless firewalls" paper & port-knocking lkm

Giorgos Keramidas keramida at ceid.upatras.gr
Mon Oct 6 16:35:53 EEST 2008

On Mon, 06 Oct 2008 01:31:06 +0300, ithilgore <advent.cloud.strife at gmail.com> wrote:
> Παραθέτω το τελευταίο paper πάνω στην αναγνώριση και πιθανή εκμετάλλευση
> stateless firewalls:
>
> http://sock-raw.homeunix.org/papers/firewalls

Πολύ ωραίο!

Υπάρχει περίπτωση να σε πείσουμε να γράφεις σε κάτι άλλο από plain text,
που να είναι πιο εύκολο να μετατραπεί σε "pretty PDF printable" μορφή;

Για παράδειγμα, πριν λίγο έφτιαξα με ένα μέρος από το firewall άρθρο
κάτι σαν αυτό:

    http://people.freebsd.org/~keramida/ithilgore/fwstate.xml

Μετά με κάτι σαν το xmlto utility, μπορείς να βγάλεις διάφορα output
formats, όπως π.χ. valid XHTML:

    http://people.freebsd.org/~keramida/ithilgore/fwstate.html

Sorry για το generic όνομα "A. U. Thor" στη θέση του συγγραφέα, αλλά με
το ithilgore έχω ξεχάσει το σωστό επώνυμο, και προτίμησα να μην το
ρισκάρω.

Αν δεις το XML source file, δεν είναι τίποτα "τραγικό" το XML markup σε
μορφή DocBook-XML, κι όλη η μετατροπή που χρειάζεται γίνεται με:

    % xmlto xhtml-nochunks fwstate.xml

Αν ήθελα να σε βάλω στο τριπάκι να γράφεις πιο "academic" papers, θα
έλεγα ότι μπορείς να γράψεις και απευθείας σε LaTeX, αλλά και το XHTML
που έφτιαξα "πρόχειρα" με ένα μέρος από το άρθρο είναι μια χαρά.

Αν όμως το DocBook-XML σου φαίνεται πολύ άσχημο σαν markup υπάρχουν κι
άλλα formats που μπορούν να παράγουν αισθητικά ωραίο αποτέλεσμα, όπως τα
Texinfo, LaTeX, ή ακόμα και formats όπως τα markdown, κλπ.

Παραδείγματα από τέτοια format κειμένων έχω ήδη αρκετά αν σε ενδιαφέρει.

Δυο από τα πιο εύκολα διαθέσιμα είναι τα:

  * ``Free as in Freedom: Richard Stallman's Crusade for Free
    Software'', Sam Williams (2002).

    XeLaTeX source:
    http://students.ceid.upatras.gr/~keramida/free.tex

    Formatted PDF output: