[Plug] Πρόταση για Install fest στο χώρο του Παν/μίου

Giorgos Keramidas keramida at ceid.upatras.gr
Sun Oct 5 15:44:57 EEST 2008

On Sat, 4 Oct 2008 12:01:21 +0300, "Themistoklis Savvidis" <themhs at gmail.com> wrote:

> Για το πόσο εύχρηστη είναι η συγκεκριμένη διανομή, για το attitude που
> αποκτούν οι χρήστες της λόγω της "ευχρηστίας" αυτής και για τα
> αποτελέσματα αυτού του attitude, σε παραπέμπω στην lgu και στο όργιο
> "Ubuntu forums" του Ρικούδη, που είμαι σίγουρος πως κάπου πήρε το μάτι
> σου =)

Είναι λίγο κρίμα που _κανείς_ δεν έπιασε το βασικό νόημα που εγώ διάβασα
στο post του Ρικούδη: «Μερικές φορές, το να μην έχεις απάντηση στα πρώτα
5 λεπτά είναι καλύτερο από το να έχεις 500 ηλίθιες απαντήσεις του στυλ
`Α ναι, κι εγώ το έχω δει αυτό όταν κάνω unplug την USB γλυφοαποτέτοια
μου την ώρα που τη χρησιμοποιώ ταυτόχρονα.  Αν εκείνη την ώρα προλάβεις
και κλείσεις τις γρίλιες του παραθύρου (ή κάτι άλλο εξίσου άσχετο)
αρκετά γρήγορα, ο Nvidia binary driver θα παίξει για μισή ώρα ακόμα.'»

Το «πρόβλημα» δεν είναι η ευχρηστία, αλλά το μπαράζ άχρηστων απαντήσεων
που έχουν signal/noise ratio περίπου 1.0E-64.

Μια χαρά είναι το Ubuntu :)