[Plug] Plug Digest, Vol 21, Issue 4

Konstantinos Togias ktogias at math.upatras.gr
Sat Oct 4 20:40:55 EEST 2008

2008/10/4 nastas <nastasjohn at yahoo.gr>:
> O/H Giorgos Keramidas έγραψε:

Ωραία. Εφόσον υπάρχει ενδιαφέρον προχωράμε. Η ερχόμενη Πέμπτη 9
Οκτώβρη με βρίσκει και εμένα σύμφωνο, οπότε αν δεν υπάρχουν
αντιρρίσεις μπορούμε να καταλήξουμε σε αυτή την ημερομηνία.

Εγώ μπορώ να φέρω το laptop μου το οποίο τρέχει ubuntu και να ετοιμάσω
καμιά 20αριά homemade cd ubuntu. Για label δεν ξέρω αν θα προλάβω.
Ακόμα θα κοιτάξω στο υλικό που έχει φτιαχτεί για τα φυλλάδια που
μοίρασαν οι διάφορες κοινότητες στη Software freedom day, μήπως
μπορούμε να επαναχρησιμοποιήσουμε κάτι από αυτά, και να εκτυπώσω καμιά
100στη ενημερωτικά φυλλάδια.

--
Konstantinos Togias
Dipl.-Math., M.Sc.