[Plug] Πρόταση για Install fest στο χώρο του Παν/μίου

Giorgos Keramidas keramida at ceid.upatras.gr
Fri Oct 3 06:37:20 EEST 2008

On Thu, 2 Oct 2008 14:42:15 +0300, "Konstantinos Togias" <ktogias at math.upatras.gr> wrote:
> [...]
> και κάποιοι από αυτούς θα χρειαστούν να αγοράσουν το πρώτο τους pc ή
> laptop για τις ανάγκες των μαθημάτων της σχολής τους.
>
> Πιστεύω ότι είναι μια πολύ καλή συγκυρία να διοργανώναμε μέσα στον
> Οκτώβρη (μια καθημερινή μεσημέρι) ένα μικρό install fest στο χώρο του
> παν/μιου (πχ. έξω από το Πάρκο της Ειρήνης) όπου σε 1-2 τραπέζια θα
> είχαμε κάποια laptops ή/και pc με linux και να ενημερώναμε τους
> φοιτητές σχετικά με το linux, να μοιράζαμε cds με διανομές και να
> βοηθούσαμε κόσμο που θα έχει φέρει laptops ή pcs να εγκαταστήσουν

Πολύ καλή ιδέα.  Με εξαίρεση τις μέρες 16-19 Οκτώβρη, που μάλλον θα
είμαι Αθήνα για την εκδήλωση Athens Digital Week[1], νομίζω πως μπορώ κι
εγώ να έρθω σε install-fest.  Αρκεί να μην πειράζει που το laptop μου
έχει FreeBSD αντί για Linux :-)

[1] http://www.athensdigitalweek.gr/

> .. πριν πάνε στο plaisio όπου θα τους φορτώσουν με ένα laptop των
> 1000euro με vista και φοιτητικές προσφορές για ms-office, antivirus
> και άλλα τέτοια ευτράπελλα, κρύβοντας τους την ύπαρξη του eee και των
> παρόμοιων που κοστίζουν μόνο 300euro, και τις εναλλακτικές που δίνουν
> τα προγράμματα ελεύθερου λογσμικού, το linux και το openoffice.

Καλά το EeePC δεν είναι ακριβώς *workstation* αλλά, γενικά, είναι πολύ
καλή η ιδέα να βρούμε τους φοιτητές πριν πάνε και τα σκάσουν χοντρά για
να πάρουν Windows-only laptops.