[Plug] meeting anasudakshs auth thn Tetarth

myle mydimle at gmail.com
Mon Sep 29 00:58:19 EEST 2008

ithilgore wrote:
> Καλησπέρα.
> Προτείνω να ξεκινήσουμε σιγά σιγά να μαζευόμαστε με ενα meeting
> ανασύνταξης
> αυτή την Τετάρτη στο συνηθισμένο μέρος (ΑΣΤΟ), τη συνηθισμένη ώρα
> (19:30).
>
> Επισης σχεδιαζω για τις προσεχεις μερες παρουσιαση με θεμα σχετικο με
> network reconnaissance methods
> καθώς και ένα paper πάνω στην αναγνώριση stateless και stateful
> firewalls.
>

> -- ithilgore
Δεν ξέρω κατά πόσο είναι συναφές με το νόημα των συναντήσεων ή αν
υπάρχει ενδιαφέρον. Ωστόσο, θα μπορούσα και εγώ μια μέρα, που δεν θα
υπάρχει κάτι άλλο, για κανένα μισάωρο να κάνω μια παρουσίαση για μια
παραλλαγή του heapsort αν όντως υπάρχει επιθυμία για κάτι διαφορετικό
προς αυτή την κατεύθυνση.
Μέσω αυτού, παρενθετικά, ίσως και να γίνει μια μίνι διαφήμιση για το πως
μπορούμε να κάνουμε παρουσιάσεις σε latex.

Αν γίνει συνάντηση την Τετάρτη, και εγώ μέσα.

Δημήτρης Λεβεντέας