[Plug] attacking bash_history

Giorgos Keramidas keramida at ceid.upatras.gr
Tue Jul 15 17:40:41 EEST 2008

On Tue, 15 Jul 2008 16:54:55 +0300, "Kalamaras Dimitris" <dimitris.kalamaras at compupress.gr> wrote:
> [...]

Γενικά στα Ελληνικά μερικές φορές βγαίνει λίγο παραπάνω το κείμενο λόγω
περιφραστικής μετάφρασης "περίεργων" κομπιουτερολέξεων (τουλάχιστον αυτό
φαίνεται να ισχύει από ότι έχω μεταφράσει ως τώρα για το FreeBSD).

Αλλά ναι κάπου εκεί θα είναι: 3-4 σελίδες.

> Μπορει να μπει στο μεθεπόμενο τεύχος (#24) που είναι security-related,
> οπότε υπάρχει plenty of time.
>
> [1] http://sock-raw.homeunix.org/papers/bash_history

Bingo.  Αυτό είναι.  Σόρυ που δεν έβαλα το link στο πρώτο email.  Έχω
χαζέψει σήμερα από τις βλάβες και τις διορθώσεις στο laptop μου :/