[Plug] Souvlakia!

aegis.sec aegis.sec at gmail.com
Tue Jun 3 21:55:07 EEST 2008

Geia xara kai apo emena.

Themistoklis Savvidis wrote:
 > Λοιπόν, λοιπόν.. Θα παίξουμε άλλο παιχνίδι =p
 > Φτιάχνω μια λίστα με πιθανά σενάρια κι εσείς θα κάνετε τα απαραίτητα
exclude =p

 > 1) Σουβλάκια/πίττες από (μέρη που να κάνουν delivery, εκτός αν παίζει
 > μεταφορικό)
 >
 > - Θράκα (Αν και νομίζω πως αυτή έγινε excluded πριν ακόμη ξεκινήσει το
 > παιχνίδι =p)

Exei poli ladomenes pites, gi auto kai otan ego pairno apo ekei tous
zitao i pita na einai psiti {xoris ladi}. Giati na parei kapoios apo
ekei? giati einai to mono souvlatzidiko {apo oso ksero ego} to opoio
kanei souvlakia me kontosouvli kai kokoretsi!!! ta opoia einai sinithos
mia xara!

 > - Ψητομπουκιές
apeires fores anotero souvlaki apo tis thrakas...alla den kanei me
kokoretsi H kontosouvli...

 > - Γωνιά
apla aparedekto... Oi istories pou akougontai gia auto to magazi apla
prokaloun tromo :P

 > - Le coq
kali pita

 > 2) Pizza από
 >
 > - pizza fun
an endiafereste na paroume apo pizza fun exo kai ekptotika kouponia 50%...

 > 4) Κάνουμε τα lightning talks, πάμε τριών ναυάρχων κ ό,τι προκύψει
 > (π.χ. Νερατζιές)
auto gamati idea.... to mono provlima tha einai na vroume kati pou na
mas xoresei stin 3 nauarxon... {to opoio tha eksartithei apo to ti ora
tha kataferoume na eimaste ekei...}

mia alli idea einai na doume posa amaksia iparxoun kai ama xorame na
pame gia fai pros vraxneika meria...{dipla stin paralia}

-aggelidis