[Plug] Souvlakia!

Themistoklis Savvidis themhs at gmail.com
Tue Jun 3 12:08:39 EEST 2008

Λοιπόν, λοιπόν.. Θα παίξουμε άλλο παιχνίδι =p
Φτιάχνω μια λίστα με πιθανά σενάρια κι εσείς θα κάνετε τα απαραίτητα exclude =p

1) Σουβλάκια/πίττες από (μέρη που να κάνουν delivery, εκτός αν παίζει
μεταφορικό)

- Θράκα (Αν και νομίζω πως αυτή έγινε excluded πριν ακόμη ξεκινήσει το
παιχνίδι =p)
- Ψητομπουκιές
- Γωνιά
- Le coq
- Σουβλακερί (δεν έχω φάει ποτέ, δεν ξέρω αν κάνει delivery)
- Μπάμπης (δεν είμαι σίγουρος αν κάνει delivery αλλά νομίζω πως κάνει.
Καλή ποιότητα)
- Άλλο

2) Pizza από

- pizza fun
- pizza express
- pizza hut
- Άλλο

Και στα δύο αυτά σενάρια ο καθένας φέρνει 1l (ή δυο μπύρες πχ)  ποτού
της αρεσκείας του (να δω τι θα τα κάνουμε 15l στο τελος =p)

3) Μίξη των δύο πρώτων τρόπων

4) Κάνουμε τα lightning talks, πάμε τριών ναυάρχων κ ό,τι προκύψει
(π.χ. Νερατζιές)

5) Άλλο =p