[Plug] Souvlakia!

Michael Iatrou m.iatrou at freemail.gr
Sun Jun 1 15:53:42 EEST 2008

When the date was Sunday 01 June 2008, Giorgos Keramidas wrote:

> Αν κάποιος δεν έχει ακούσει για dVCS πριν, θα μου 'ρθει καμιά ντομάτα
> air-born, αλλά ok αξίζει το ρίσκο.
>
> Μέσα...
>
> Ξέρουμε όλοι τι είναι το Mercurial, ή να κάνω την πάπια;

Να το λύσουμε το θέμα επί τόπου:

http://en.wikipedia.org/wiki/Distributed_revision_control

http://en.wikipedia.org/wiki/Comparison_of_revision_control_software

http://www.selenic.com/mercurial/wiki/

Ακόμη κι αυτοί που δεν θα διαβάσουν το mail και δεν είναι του αθλήματος,
απλά θα χρειαστεί να ψάξουν το σαγόνι τους στο πάτωμα όταν δουν τι μπορεί
να κάνει το Mercurial. Θα τους βγει σε καλό, ανυπερθέτως!

--
 Michael Iatrou