[Plug] Souvlakia!

Michael Iatrou m.iatrou at freemail.gr
Sun Jun 1 15:18:39 EEST 2008

When the date was Sunday 01 June 2008, Giorgos Keramidas wrote:

> Supermarket υποψιάζομαι ότι εννοεί, αλλά αυτό θέλει λίγο προσοχή γιατί
> είναι Τετάρτη.  Κάποιος πρέπει να ξέρει πριν τις 13:00 τι θα χρειαστεί,
> για να προλάβει, ή μπορούμε να φέρουμε όποιος θέλει από κάτι και να
> παίξει ρεφενές.

Αχά! Και αφού θα μας συντροφεύσει η πολυσχιδής σας προσωπικότητα, θα
μπορούσα να λάβω το θάρρος να ζητήσω (αν δεν έχετε κάτι άλλο κατά νου) ένα
ltalk με τίτλο "Παπάδες με το Mercurial, σε 4 λεπτά";
Είμαι σίγουρος ότι θα έχετε κάποιo καινούριο, αποτρόπαια δημιουργικό,
ανέλπιστα αποδοτικό και προφανώς undocumented hg-ism (ή Mercurial-ism είναι
περισσότερο δόκιμο;)

--
 Michael Iatrou