[Plug] Souvlakia!

Michael Iatrou m.iatrou at freemail.gr
Sun Jun 1 14:39:07 EEST 2008

When the date was Sunday 01 June 2008, Dimitris Glezos wrote:

> Quick shots:
>
>  * Ώρα: 7μμ
>  * LTalks +1 (count me for one of them)
>  * Υλικό από το "Στη Θράκα", ποτά από S/M
>  * Τραπέζια/καρέκλες υπάρχουν εκεί
>  * Αγορά πλαστικών π/μ, πιάτων, ποτηριών,

+1 Ώρα
+1 Ltalks (μια και από μένα)
+1 πλαστικά ποτήρια (για πιάτα δεν ξέρω αν είναι απαραίτητα)

Για ποτά, προτείνω να φέρει καθένας ένα 1lt της αρεσκείας του: θα έχει
σίγουρα κάτι πιει και θα υπάρχει το περιθώριο να γίνουν αλλαξοποτιές.

Από τη Θράκα έχω πολύ καιρό να φάω, και αν δεν κάνω λάθος, είχα σταματήσει
γιατί η ποιότητα είχε παραπάρει τον κατήφορο. Δεν ξέρω τι παίζει τώρα.
Πάντως, αν κάποιος έχει συγκεκριμένη/ες εναλλακτική/ες ας φέρει μαζί του
και ένα κατάλογο :-)

--
 Michael Iatrou