[Plug] Souvlakia!

Michael Iatrou m.iatrou at freemail.gr
Mon May 26 15:10:39 EEST 2008

<dimitris at glezos.com> wrote:

> Πολύ γαμάτη ιδέα το σουβλάκι στο προαύλιο...

Προσωπικά, δεν έχω κανένα ενδοιασμό να φάω σουβλάκια και αυτή και την
επόμενη Τετάρτη, αν όμως τίθεται θέμα «ψήφου», δεδομένη της ιδιαίτερης
κατάστασης αυτή την εβδομάδα, προτείνω κι εγώ την επόμενη.

Αυτό όμως που με απασχολεί, δεν είναι το πότε, αλλά το από που θα είναι τα
σουβλάκια...

Για να μη αναφερθώ στο κατάφορο δίλημμα, σουβλάκια ή πίτσα, που σε τελική
ανάλυση, είναι το χακεροφαγητό-ορόσημο...

Επιπλέον, αφού θα είμαστε που θα είμαστε εκεί, να μην οργανώσουμε και
μερικές ομιλίες-αστραπή;

--
 Michael Iatrou