[Plug] Νέο Project?

Giorgos Keramidas keramida at ceid.upatras.gr
Thu Apr 10 17:22:41 EEST 2008

On Thu, 10 Apr 2008 13:57:13 +0000 (GMT), Markos <markaki2002 at yahoo.gr> wrote:
> Όλα τα παραπάνω μου φαίνεται ότι έιναι Distro Specific . Δηλαδη ενα
> bug busting weekend σε bugs του Debian αφορά νέους users. Κάνω λάθος?
> Εγω για bug busting weekend ψηνομαι τρελλά. Να χωθούμε στο εργαστήριο
> να καούμε :)

Εννοείς "όλα τα _παρακάτω_" (γιατί έκανες top-post) αλλά ναι.  Το πιο
σημαντικό από όλα είναι: ναι είναι distro-specific αλλά δεν έχει
καμία αξία να αναλωθούμε στο "εμένα δε μου αρέσει το debian, να κάνουμε
suse bugathon".

Αν υπάρχει όρεξη μπορούμε *φυσικά* να κάνουμε *και* SuSe bugathon, και
Fedora bugathon, και να αλλάζουμε target distro κάθε βδομάδα :)