[Plug] Parousiasi 19/3 20:00 -- Google Summer of Code (αλλαγή ώρας!)

Dimitris Glezos dimitris at glezos.com
Thu Mar 20 03:42:59 EET 2008

2008/3/19 Dimitris Glezos <dimitris at glezos.com>:
>  Αύριο, Τετάρτη 19/3 και ώρα γύρω στις 20:00 θα γίνει
>  παρουσίαση/συζήτηση στο Patras LUG για το Google Summer of Code.
>  Μεταξύ άλλων, θα μιλήσω προσωπικά για την εμπειρία μου πέρισυ με το
>  Transifex, πώς έγινε η πρόταση, η σχεδίαση, το mentorship, αλλά και
>  λεπτομέρειες για την ανάπτυξη (accounts, versioning systems, community
>  building, κλπ).

Οι διαφάνειες της παρουσίασης αναρτήθηκαν στο παρακάτω URL. Yπάρχουν
και σε .pdf αλλά το export δε φαίνεται να δούλεψε και πολύ καλά.

  http://dimitris.glezos.com/box/patras-lug/gsoc08.odp

Επίσης, για όσους θέλουν περισσότερες πληροφορίες και θα ήθελαν να
spread the word, υπάρχει ένα φυλλάδιο [1] και ένα βιντεάκι [2] για το
GSoC.

Τέλος, να πω ότι θα αρχίσουμε να ενημερώνουμε τον ιστότοπο μας με τις
παρουσιάσεις, οπότε πάρτε εκείνα τα RSS feeds και κάντε τα να κάνουν
τη δουλειά τους (η ανακοίνωση για τη σημερινή παρουσίαση αναρτήθηκε
στο [3]).

-δ

[1]: http://google-summer-of-code.googlecode.com/files/gsoc2008greek.pdf
[2]: http://youtube.com/watch?v=OBUvf2q9vSc
[3]: http://patras-lug.gr/blog/2008/03/19/glezos-gsoc/.

--
Dimitris Glezos
Jabber ID: glezos at jabber.org, GPG: 0xA5A04C3B

"He who gives up functionality for ease of use
loses both and deserves neither." (Anonymous)