[Plug] Parousiash "Security Pt.1 - Local attacks" Tetarth 12/3

ithilgore advent.cloud.strife at gmail.com
Thu Mar 13 20:27:58 EET 2008

Χρήστος Σιακαβάρας wrote:
> mias kai arketoi to zhthsan, para8etw link apo opou mporeite na
> katebasete ta draft texts kai ta sources apo thn shmerinh (x8esinh
> pleon) parousiash:
>
> http://pcgrp.ceid.upatras.gr/docs/software/attacks.tar.gz
>
> ithilgore
>

> prostheto kai ta parakato se poio light isos morfi
> http://insecure.org/stf/smashstack.html
> http://en.wikipedia.org/wiki/Stack_buffer_overflow
> http://en.wikipedia.org/wiki/Buffer_overflow
>

> kai merikes paratiriseis gia tin parousiasi pou egine xtes (pleon) :

> [...]
1) Sumfwnw , to eixa skeftei kai pio palia. An mporesume na broume 8a
dieukolunoume arketa pragmata (kai kuriws ta matia mas).

2) Nomizw pws isxuei kuriws to 1o apo ta 2. Dedomenou pws apo th stigmh
pou rwthsa poioi eixan diabasei to paper tou aleph1 kai
sunolika 3 mono (an 8umamai kala) atoma shkwsan to xeri tous, to 8ema
analu8hke toso polu wste kai kapoios pou eixe elaxisth
idea gia to adikeimeno na katalabainei ti sumbainei.

3) Isws mia megaluterhs diarkeias parousiash odws na ginetai ligo
kourastikh, omws an apla meinume sto na anaferoume teleiws
8ewrhtika to adikeimeno, dhladh me elaxisth "hands on" analush, tote h
parousiash epishs xanei to nohma. Sthn adi8eth
periptwsh 8a mporuse kapoios kallista na ma8ei apla kanodas mono ligo
searching sto google. H parousiash einai to ere8isma
alla einai kai h zumwsh pou prokuptei apo thn suzhthsh - gia na
mporesoun omws na ginoun epoikodomhtikes erwthseis einai anagaio
na exei prohgh8ei mia eparkhs (praktikh & 8ewrhtikh) katanohsh tou
8ematos. Diafwnw me tis parousiaseis pou apla exoun ws skopo
na entupwsiasoun autous pou briskodai sto koino enw sthn pragmatikothta
den exun katalabei tipota mesa sta 45 lepta parousiashs,
afou ek twn pragmatwn den arkei o xronos gia na katalaboun.

4) Den nomizw kaneis na sumfwnhse na katalhksume elitistes alla den
ginetai na menume kai sunexws se 8emata tou stul "how to install linux"

ithilgore