[Plug] Parousiash "Security Pt.1 - Local attacks" Tetarth 12/3

Χρήστος Σιακαβάρας trikalitos at gmail.com
Thu Mar 13 04:32:37 EET 2008

mias kai arketoi to zhthsan, para8etw link apo opou mporeite na
katebasete ta draft texts kai ta sources apo thn shmerinh (x8esinh
pleon) parousiash:

http://pcgrp.ceid.upatras.gr/docs/software/attacks.tar.gz

ithilgore

prostheto kai ta parakato se poio light isos morfi
http://insecure.org/stf/smashstack.html
http://en.wikipedia.org/wiki/Stack_buffer_overflow
http://en.wikipedia.org/wiki/Buffer_overflow

kai merikes paratiriseis gia tin parousiasi pou egine xtes (pleon) :

1) kalo tha itan na ftiaxname enan pinaka ... itan kourastiko se arketa
simeia to sinexomeno scrolling
polla pragmata mporoun na exigithoun kai dixtoun kalytera se ena pinaka.

2) parolo to exairetiko epipedo kapou xathike o skopos kai sinoliko
noima tis parousiasis... eniosa pos oi ligoi pou itan sto epipedo tou
parousiasti isos na varethikan i na min tous prosthethike kati ... eno
kapioi alloi sigoura na min katalavan sxedon tipota...

3) oi parousiaseis genika einai apodekto oti den prepei na ksepernoun
apo tin pleyra tou omiliti ta 45 lepta peripou... xronos ligos gia na
analothei kapoios se leptomeries ... simasia exei na ginei to erethisma
kai opoios thelei na ta psaksei perissotero...

4) sigoura einai terastio to kefalaio pou anoixtike opos einai kai poly
endiaferon
kai sigoura den mporei na kaliftei oute se mia alla oute kai se 10
parousiaseis
alla omos min kindinepsoume na xathoume i na xasei to plug
apotharinontas ta nea prosopa pou sinexos erxontai.

opos kai na exei ena megalo bravo kai pali gia tin simerini parousiasi
opos kai bravo se olous osous analamvanoun na kanoun tetoies
parousiaseis... kai eyxomai akoma perissotero kosmo tis epomenes fores.