[Plug] Fwd: Συνέδριο Κοινοτήτων ΕΛΛΑΚ ... plus a monitor !

Dimitris Glezos dimitris at glezos.com
Wed Feb 20 00:30:48 EET 2008

2008/1/26 Dimitris Bousis <baf0c at yahoo.com>:

> To synedrio einai teli martiou , dld exoume arketo kairo na organw8oume
> opote Count me in...

Έστειλε τελικά κάποιος αίτηση για να λάβουμε μέρος σαν Patras LUG;

Εγώ τελικά θα μιλήσω για το Fedora, ωστόσο αν δεν βγει στο βήμα
κάποιος άλλος να πει 1-2 λόγια, έλεγα να αφιερώσω λίγο χρόνο και στο
Patras LUG.

-d

> [...]
> 15'' Philips Brilliance 105 pou pisteuw pws douleuei mia xara (exw na tin
> doulepsw 3-4 mines) .
> ithilgore <advent.cloud.strife at gmail.com> wrote:

> ΕΛΛΑΚ
> κλπ]

> Μουρίκη.

> χρονική

> egw to anefera thn tetarth ligo prin arxisei h parousiash/omilia
> alla den fanhke na einai en8usiwdeis oloi
> kalo 8a htan na grapsoun kai osoi diafwnoun / sumfwnoun en merei kai ti

Dimitris Glezos
Jabber ID: glezos at jabber.org, GPG: 0xA5A04C3B
http://dimitris.glezos.com/

"He who gives up functionality for ease of use
loses both and deserves neither." (Anonymous)