[Plug] Patras LUG: Parousiasi "Revolution OS" 6/2

Dimitris Glezos dimitris at glezos.com
Wed Feb 6 01:38:32 EET 2008

2008/2/4 Elias Diab <diab at student.math.upatras.gr>:
> Για τους έχοντες εξεσταστική, συμπεριλαμβανομένου του εαυτού μου,
>
> να 'ναι καλά το google video ή προβλέπεται να το ξαναπροβληθεί?

Κλειδιά του χώρου έχουμε, μια ομάδα είμαστε, έτσι όποτε θέλουμε το
ξαναπροβάλλουμε.

-δ

ΥΓ: Όχι πως θα χαλάσει ο κόσμος, αλλά γενικώς προτιμάται να απαντάμε
κάτω από τα μηνύματα αντί πάνω (top-posting). :-)

--
Dimitris Glezos
Jabber ID: glezos at jabber.org, GPG: 0xA5A04C3B

"He who gives up functionality for ease of use
loses both and deserves neither." (Anonymous)