[Plug] ktirio/ thema synantiseon

Michael Iatrou m.iatrou at freemail.gr
Sun Jan 27 15:43:45 EET 2008

When the date was Sunday 27 January 2008, kondis at ceid.upatras.gr wrote:

> Καλημέρα παιδιά.

Γεια χαρά!

> Θέλω να ρωτήσω καταρχήν που ακριβώς είναι το κτίριο όπου γίνονται οι
> συναντήσεις(κάπου στην βαλτετσίου? Που είναι περίπου αυτή η οδός?).(κάθε
> Τετάρτη γίνονται??)

Στον Α.Σ.Τ.Ο., στην οδό Βαλτετσίου 3 (βρίσκεται ανάμεσα στις Καρόλου και
Γκότση, κάθετη στη Κορίνθου).

Το πρόγραμμα των συναντήσεων μπορείς να το δεις εδώ (συνήθως κάθε δεύτερη
Τετάρτη, στις 19:30):
http://groups.google.com/group/patras-lug/

> Επίσης, ποιό ακριβώς το θέμα των συζητήσεων (γενικά), τα linux και οι

Όχι, δεν είναι "τα linux", είναι "*ΤΟ* linux", ένα, ενικός.

> διάφορες διανομές τους/ χρήσεις???

Γενικότερα, ό,τι άπτεται του Linux και του Free/Open Software (διανομές,
projects, προγραμματισμός, administration, communities, γλώσσες,
networking, cool stuff...)

> Τέλος μέλη είναι μόνο παιδιά από το ceid ή και από άλλες σχολές???
> Εγώ δηλώνω αρχάριος χρήστης linux (από τον Οκτώβρη έχω εγκαταστήσει τα
> ubuntu και χρησιμοποιώ το laptop με dual boot).

Αφενός δεν υπάρχει σαφής προσδιορισμός "μέλους". Δες το σαν μια ομάδα
ανθρώπων που μοιράζονται ένα κοινό ενδιαφέρον/πάθος και συναντιούνται
τακτικά για να συζητήσουν γι αυτό, να ανταλλάξουν εμπειρίες, ιδέες,
απόψεις, να σχολιάσουν την επικαιρότητα (ως προς το συγκεκριμένο πεδίο
ενδιαφέροντος) και μερικές φορές να πουν τον πόνο τους (αν έβαλε κανείς
2.6.24 και χρειάζεται μια αγκαλιά ας σηκώσει το χέρι του...).
Αφετέρου, συμμετέχει ελεύθερα όποιος θέλει, ανεξάρτητα από σχολές, εργασία
κλπ, αρκεί να έχει ενδιαφέρον για το αντικείμενο.

> Kάπου στο forum της σχολής νομίζω, τυχαία είδα αυτήν εδώ τη λίστα και
> είπα να συμμετέχω.
> Γενικά έχω να κερδίσω κάτι απ΄τη συμμετοχή μου, ή απευθύνεται μόνο σε πιο
> προχωρημένους χρήστες linux OS???

Όχι, σίγουρα το γνωστικό επίπεδο δεν αποτελεί ανασταλτικό παράγοντα για τη
συμμετοχή σου, κάθε άλλο θα έλεγα, είναι μια πολύ καλή ευκαιρία να δεις
συναρπαστικά καινούρια θέματα που θα σε πωρώσουν για να ασχοληθείς
περισσότερο και να μάθεις γρηγορότερα.

> Λόγω φόρτου μαθημάτων, εργασιών, εξεταστικής και πρόσφατα και δουλειάς,
> δυστυχώς δεν έχω παρευρεθεί ακόμα σε κάποια συναντηση.Θα μπορούσα αν
> χρειάζεστε σε επόμενες συναντήσεις να φέρω και το laptop(TOSHIBA
> A100-906,του 2007) για τυχόν σύνδεση με projectora/ παρουσιάσεις.

To hardware είναι πάντα ευπρόσδεκτο, μη σου πω ότι αν μαζευτεί κρίσιμη μάζα
κόσμου, πετάγομαι μέχρι το σπίτι μου, αρπάζω ένα switch και στήνουμε ένα
LAN party/hack fest/bugathon/whatever επιτόπου :>

> Περιμένω κάπως κατατοπιστική απάντηση.

Αν η απάντηση δεν είναι όσο κάπως κατατοπιστική θες, δε σε παρεξηγούμε, ρώτα
ξανά ;-)

Ελπίζω να σε δούμε στην επόμενη συνάντηση (σε δύο εβδομάδες) από κοντά!

--
 Michael Iatrou