[Plug] ktirio/ thema synantiseon

kondis at ceid.upatras.gr kondis at ceid.upatras.gr
Sun Jan 27 14:35:20 EET 2008

Καλημέρα παιδιά.

Θέλω να ρωτήσω καταρχήν που ακριβώς είναι το κτίριο όπου γίνονται οι
συναντήσεις(κάπου στην βαλτετσίου? Που είναι περίπου αυτή η οδός?).(κάθε
Τετάρτη γίνονται??)
Επίσης, ποιό ακριβώς το θέμα των συζητήσεων (γενικά), τα linux και οι
διάφορες διανομές τους/ χρήσεις??? Τέλος μέλη είναι μόνο παιδιά από το
ceid ή και από άλλες σχολές???
Εγώ δηλώνω αρχάριος χρήστης linux (από τον Οκτώβρη έχω εγκαταστήσει τα
ubuntu και χρησιμοποιώ το laptop με dual boot).

Kάπου στο forum της σχολής νομίζω, τυχαία είδα αυτήν εδώ τη λίστα και είπα
να συμμετέχω.
Γενικά έχω να κερδίσω κάτι απ΄τη συμμετοχή μου, ή απευθύνεται μόνο σε πιο
προχωρημένους χρήστες linux OS???

Λόγω φόρτου μαθημάτων, εργασιών, εξεταστικής και πρόσφατα και δουλειάς,
δυστυχώς δεν έχω παρευρεθεί ακόμα σε κάποια συναντηση.Θα μπορούσα αν
χρειάζεστε σε επόμενες συναντήσεις να φέρω και το laptop(TOSHIBA
A100-906,του 2007) για τυχόν σύνδεση με projectora/ παρουσιάσεις.

Περιμένω κάπως κατατοπιστική απάντηση.
Ευχαριστώ.